مقتل الشموس

روضه های اهلبیت علیهم السلام (مختصر و مستند )

مقتل الشموس

روضه های اهلبیت علیهم السلام (مختصر و مستند )

مقتل الشموس

بسم الله الرحمن الرحیم
ما آمریکا را زیر پا می گذاریم

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

راحتی عندالموت

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۳۷ ق.ظ

آیت الله بهجت در کتاب فیضی از ورای سکوت:

یکى از علما همیشه مى گفت من از سکرات موت مى ترسم و همیشه در توسلاتش به آقا امام حسین علیه السلام از آقا این را مى خواست راحتى عند الموت تا اینکه ایشان مى میرد و در عالم رویا به یکى از علماء مى گوید: خود را در مجلسى حاضر مى بینم که در آن مجلس حضرات معصومین صلوات اللّه علیهم اجمعین شرف حضور داشتند. یکدفعه رو به آقا ابا عبداللّه الحسین علیه السلام کرده و عرضه داشتم: یا ابا عبداللّه اءنا میّت؟ (۲۱۶) حضرت در جواب مى فرمایند نعم من تکرار مى کنم. حضرت در جواب همان را مى گویند نعم و من از این بیان حضرت یقین به موت خود نکردم، تعبدا قبول کردم که من مرده ام. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۸
MR Haji

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">